Szkolę we współpracy z ADN Akademią. Ja jestem od merytoryki, ADN od organizacji. Właśnie tak działa to najlepiej.
Oto szkolenia, które prowadzę:

Szkolenie dla samouków i osób, które chcą, aby ich dokumenty były profesjonalne:
- Co to są style i jak ich używać
- Jak zapanować nad nagłówkiem i stopką
- O co chodzi z tą korespondencją seryjną
- Co robić, by formatowanie się nie rozjeżdżało
- Gdy Word działa na nerwy: podkreśla poprawne słowa, zmienia sobie nieznane…
- Jak rozmieszczać treść w różnych dokumentach: umowy, akty notarialne, wnioski, pisma urzędowe…
- Jak radzić sobie z tabelami przeklejanymi z Excela, modyfikować je, ustawić powtarzanie nagłówka na każdej stronie…
- Jak Word może pomóc, gdy często używasz pewnych stałych elementów tekstu, np. sformatowane pole adresata

Podczas szkolenia poznasz te zagadnienia:
- Typografia komputerowa
- Osadzanie i łączenie obiektów
- Makra (Spokojnie, będziemy je tylko nagrywać!)
- Grafika: edycja, położenie względem tekstu
- Kiedy tabela robi nie to, czego od niej chcesz…
- Automatyczne spisy tabel, rysunków, wykresów
- Narzędzie Znajdowanie i zamienianie
- Odnośniki wewnątrz dokumentu: zakładki i odsyłacze
- Formularze elektroniczne, czyli formanty typu wybór z listy, selektor dat

Zaprezentuję narzędzia, dzięki którym stworzysz profesjonalną prezentację:
- Wzorce – czyli centrum zarządzania wyglądem wszystkich slajdów
- Prezentacja od tekstowej do atrakcyjnej wizualnie
- Edytowanie grafiki – nawet nie wiesz, co potrafi PowerPoint!
- Tajemnica kształtów w PowerPoincie – tu kryje się cała magia!
- Sensowne animacje wzmacniające przekaz
- Wstawianie na slajd wykresów i tabel połączonych z Excelem
- Hiperłącza do zewnętrznych plików, osadzanie obiektów
- Multimedia: dźwięk, film
- Ułatwienia dla prezentera

Szkolenie dla samouków i tych, którzy zaczynają pracę z Excelem:
- Logika programu – jak się po nim poruszać, jak wprowadzać dane
- Dane: typy danych w Excelu, wprowadzanie wartości do komórki
- Formuły i funkcje – po kolei, dokładnie, zrozumiale
- Adresowanie komórek – aby funkcje się nie rozjeżdżały
- Sortowanie – porządkowanie danych w tabeli
- Filtrowanie – wyświetlanie rekordów spełniających żądane kryteria
- Wykresy – dobór typu wykresu do danych, tworzenie, formatowanie
- Drukowanie – bo Excel rzadko drukuje tak, jak to jest akurat potrzebne

Gdy szef każe ci zrobić jakieś zestawienie w Excelu, nie za bardzo wiesz, gdzie klikać?
Worda niby znasz, umiesz wstawić numery stron, ale stylów to boisz się dotykać?
A jak masz zrobić prezentację w PowerPoincie, to „klikasz, aby dodać tekst”? Niestety nie tędy droga…